عضويت دو فرنگي کار استان درتيم هاي ملي نوجوانان و جوانان
تاريخ : شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, | 1:35 | نویسنده : sport-kj
عضويت دو فرنگي کار استان درتيم هاي ملي نوجوانان و جوانان
خراسان جنوبي - مورخ شنبه 1393/12/16 شماره انتشار 18925

سيد حسين حسيني-دو کشتي گير فرنگي کار استان به عضويت تيم ملي در آمدند.

به گزارش خبرنگار ما اين دو کشتي گير در حالي به اين موفقيت دست يافتند که اين هيئت مانند بيشتر هيئت هاي استان با مشکلات مالي فراواني مواجه بود و کشتي گيران با هزينه شخصي در مسابقات قهرماني کشور حضور يافته بودند.

رئيس هيئت کشتي استان گفت: با درخشش کشتي گيران ما در اردوي تيم ملي و بر اساس اعلام فدراسيون،«اميد آرامي»کشتي گير نوجوان نهبنداني در وزن 45 کيلو گرم و «سجاد جمشيدي»فرنگي کار بيرجندي در وزن 84 کيلو گرم به عضويت تيم ملي نوجوانان وجوانان کشور در آمدند که در ابتداي سال آينده بايد در اردو حضور يابند.

«محمود اطلسي» افزود: اين موفقيت ها در حالي به دست آمد که هيئت به علت مشکلات مالي نتوانست در حد يک خرج راه هم به آنان کمک کند و يا هزينه مربي را بدهد ولي آن ها با پشتکار و علاقه زياد و با هزينه شخصي در مسابقات قهرماني کشور شرکت کردند و به اردوي تيم ملي راه يافتند.

 

حضور فرنگي کاران استان در رقابت هاي بين المللي

وي با بيان اين که در هر وزن 3 نفر به عضويت تيم ملي در آمده اند تصريح کرد: بر اساس اعلام مسئولان فدراسيون سه تيم تشکيل شده و به ترتيب در رقابت هاي انتخابي المپيک، مسابقات جهاني و آسيايي به مصاف حريفان خود مي روند، بنابراين کشتي گيران ما در هر صورت در رقابت هاي بين المللي حضور مي يابند.

وي با بيان اين که در خراسان جنوبي کشتي فرنگي بهتر از کشتي آزاد جواب مي دهد،خاطر نشان کرد: پس از اين موفقيت ها و با همکاري خوب اداره کل ورزش وجوانان استان و برخي ديگر از ادارات علاوه بر سالن شهيد کوشه اي در سالن هاي خيابان هاي کارگران، مطهري ،سجاد شهر و دانشگاه تمرين هاي کشتي آزاد وفرنگي در حال انجام است.

وي در مورد ميزان کمک فدراسيون و اداره کل ورزش و جوانان هم گفت:طي سال هاي گذشته و تا چند ماه قبل هيچ کمکي به ما نشد و بيشتر اعزام هاي ما با هزينه شخصي ورزشکاران انجام شد ولي چندي قبل مقداري کمک از فدراسيون داشتيم که صرف اعزام ورزشکاران به مسابقات «اپن» شد. «عزيز زاده»مدير کل و«عجمي نژاد»،طي چند وقت گذشته در حد توان کمک هاي خوبي به هيئت داشته اند و لااقل هفته اي يک بار به سالن هاي ما سر مي زنند.

 

سالن ها شلوغ تر شده است

وي با اشاره به مشکلات سالن شهيد کوشه اي از جمله تامين گرماي آن از پي گيري مدير کل ورزش وجوانان استان براي لوله کشي گاز اين سالن قديمي خبر داد. رئيس هيئت کشتي استان درباره شرايط اين رشته در شهرستان ها به راهيابي يکي از کشتي گيران نهبندان به تيم ملي اشاره کرد و گفت: با توجه به اين که کلاس مربي گري مدتي قبل برگزار شد، تعداد مربيان فرنگي ما افزايش داشت و هم اکنون در بيشتر شهرستان هاي اين رشته فعال است.

وي در پاسخ به سؤالي در مورد امکان حضور کشتي گيران استان در تمرينات تيم ملي خاطر نشان کرد:البته در مورد فدراسيون وتيم ملي هنوز چنين اقدامي انجام نشده است ولي با هماهنگي هايي که با خراسان رضوي شد چند فرنگي کار ما در اردوي مشهد با کشتي گيران اين استان ديدار کردند که در پيشرفت آن ها تاثير خوبي داشت.

وي با اشاره به تاثير موفقيت فرنگي کاران استان در جذب ديگر افراد عنوان کرد: درخشش افراد باعث شده تا همه شيفت ها در سالن ها با استقبال زياد نوجوانان و جوانان روبرو باشيم.

به گفته وي به جز دو نفري که به عضويت تيم ملي در آمده اند،چند نفر ديگر درخشش خوبي داشته اند و حتي به اردوي تيم ملي هم راه يافته اند اما در مراحل نهايي کنار رفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی